SHARE

Συνεργασία με τη γνωστή αλυσίδα καφέ έχει υπογράψει η με στόχο να προωθήσει καλοκαιρινά ροφήματα και να συγκεντρώσει χρήματα για το Ίδρυμα της. Η διαφημιστική καμπάνια τιτλοφορείται «Cups of Kindness» και 25 λεπτά του δολαρίου από κάθε ρόφημα θα πηγαίνουν στη χρηματοδότηση του «Born This Way»…

…που έχει ως στόχο την ενημέρωση του κόσμου ώστε να εκλείψει το στίγμα γύρω από τα θέματα της ψυχικής υγείας και την προώθηση της καλοσύνης.

Στα ροφήματα περιλαμβάνονται δύο ήδη γνωστά ροφήματα της αλυσίδας με ροζ χρώμα και δύο καινούργια. Το ένα από αυτά έχει άρωμα βατόμουρο και λεμονάδα μάτσα, δηλαδή έναν συνδυασμό τσαγιού μάτσα με παραδοσιακή λεμονάδα που όπως λέει η το «ερωτεύτηκε αμέσως».

Τα Starbucks έχουν συνεισφέρει τουλάχιστον 250.000 δολάρια για την ίδρυση του ιδρύματός της ποπ σταρ.