SHARE

Στην ανερχόμενη αγορά αυτής των αναψυκτικών με στέβια επεκτείνεται η Coca Cola ακολουθώντας την μόδα της αγοράς. Η εταιρεία μπαίνει δυναμικά στον χώρο λανσάροντας την Coca Cola χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια, το πέμπτο κατά σειρά προϊόν της «διάσημης» οικογένειας.

Η παγκοσμίου φήμης εταιρεία διεκδικεί ηγετικό μερίδιο στην εγχώρια αλλά και διεθνή αγορά επιχειρώντας να τεστάρει τη δυναμική του προϊόντος.

Αν το προϊόν αποκτήσει απήχηση σε ένα σημαντικό μερίδιο του κοινού τότε αναμένεται η εξαγωγή του σε άλλες αγορές που έχει παρουσία η Coca Cola.

Σήμερα μόλις το 5% της αγοράς αναψυκτικών “ελέγχεται” αποκλειστικά από ελληνικά brands με στέβια (Green Cola, Βίκος, κ.α.) και αποτελεί δε ένα από τα πιο ανθεκτικά κομμάτια της αγοράς αναψυκτικών καθώς συνεχίζει να εμφανίζει ανάπτυξη κόντρα στη διψήφια πτώση που συνεχίζει να εμφανίζει η συνολική αγορά των αναψυκτικών.

Εκτιμήσεις τον στελεχών της εταιρείας υπολογίζουν ότι την προσεχή τριετία η συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων Cola με στέβια θα μπορούσε να αποκτήσει μερίδιο της τάξεως του 10-15% του συνόλου της αγοράς αναψυκτικών.