SHARE
Loading...

Το παραμένει ο πιο δημοφιλής ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ, όμως οι κάτω των 25 ετών στρέφονται ολοένα και περισσότερο στο , σύμφωνα με τα στοιχεία του eMarketer που δημοσιεύθηκαν σήμερα.

Το 2018 ο αριθμός των χρηστών του αναμένεται να μειωθεί κατά 5,6% στην ηλικιακή ομάδα 12-17 ετών και κατά 5,8% στην ομάδα 18-24 ετών. «Είναι η πρώτη φορά που η eMarketer προβλέπει μείωση των χρηστών του στην ομάδα 18-24», σχολίασε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

«Και φέτος για πρώτη φορά λιγότεροι από τους μισούς χρήστες του Διαδικτύου ηλικίας 12 ως 17 ετών θα χρησιμοποιούν το Facebοοk», πρόσθεσε η eMarketer.

Τον Αύγουστο η εταιρεία ανέμενε ότι το 2017 θα σημειωθεί πτώση 3,4% σε αυτή την ηλικιακή ομάδα.

Συνολικά το θα χάσει 2 εκατομμύρια χρήστες ηλικίας κάτω των 25 ετών φέτος, σύμφωνα με νέα εκτίμηση.

Το είναι αυτό «που θα προσελκύσει τους περισσότερους νέους χρήστες» με το κέρδος αυτό να εκτιμάται σε 1,9 εκατομμύριο επιπλέον χρήστες κάτω των 25 ετών, έναντι 1,6 εκατομμυρίου για το Instagram.

Ωστόσο το Instagram εξακολουθεί να έχει περισσότερους χρήστες στις ΗΠΑ από το , με τον αριθμό τους να αναμένεται να αυξηθεί κατά 13,1% φέτος και να φτάσει τα 104,7 εκατομμύρια. Παράλληλα οι χρήστες του αναμένεται να αυξηθούν κατά 9,3% για να φτάσουν τα 86,5 εκατομμύρια.

Το εξακολουθεί να προσελκύει τους μεγαλύτερους σε ηλικία χρήστες και αναμένεται να παραμείνει στους 169,5 εκατομμύρια χρήστες το 2018.

«Το ίσως καταφέρει να προσελκύσει τις μεγαλύτερες ηλικιακά ομάδες αν αναδιαμορφώσει την πλατφόρμα του για να καταστήσει πιο απλή τη χρήση του», σχολίασε η Ντέμπρα Έιχο Ουίλιαμσον, αναλύτρια του eΜarketer.

«Το ερώτημα είναι αν οι πιο θα εξακολουθήσουν να θεωρούν το κουλ όταν ξεκινήσουν να το χρησιμοποιούν οι γονείς και οι παππούδες τους», πρόσθεσε. «Με αυτό ακριβώς το ευαίσθητο θέμα είναι αντιμέτωπο το ».


Loading...