SHARE

Η Unilever έχει θέσει σαν στόχο να πετύχει την αξιοποίηση των προτιμώμενων εταιρειών από τις τοπικές της ομάδες, μέσω της δημιουργίας του εσωτερικού website The Agency List.

Το συγκεκριμένο site λειτουργεί σαν κατάλογος των εταιρειών που βρίσκονται στο ρόστερ της, με στοιχεία επαφών και πληροφορίες σχετικές με προηγούμενες δουλειές τους. Επιπλέον, επιτρέπει στους marketers της Unilever να αφήνουν feedback σχετικά με τις υπηρεσίες που έχουν λάβει από αυτές. Το πλάνο δεν περιορίζεται μονάχα στο marketing, καθώς παρόμοιες λίστες θα δημιουργηθούν και για τις υπόλοιπες δραστηριότητες του FMCG κολοσσού.

Η κίνηση αυτή έγινε δεκτή με θετικά σχόλια, σε πρώτη φάση, από τα Creative shops, σχολιάζοντας πως… “θέλουμε η δημιουργική δουλειά ή οι υπηρεσίες μας να γίνονται αντικείμενο συζήτησης και όσο πιο μακριά πηγαίνει η συζήτηση αυτή από τον direct πελάτη, τόσο το καλύτερο”.

Η τελευταία πρωτοβουλία της Unilever ακολουθεί τις αλλαγές που προώθησε στο marketing το περσινό καλοκαίρι, υποχρεώνοντας τους “brand builders” στις τοπικές αγορές να αναφέρονται απευθείας στους “brand developers”, που είναι υπεύθυνοι για το brand positioning και στη στρατηγική σε παγκόσμια κλίμακα.