SHARE

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να μας προσελκύσει ένα προϊόν. Παρακάτω θα βρείτε κάποια παραδείγματα εταιρειών που έχουν χρησιμοποιήσει την έξυπνη διαφήμιση για να μετατρέψουν τα συνηθισμένα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε κάτι διαφορετικό. 

Red Bull

Για να κερδίσουν τους ανταγωνιστές τους, οι δημιουργοί του ενεργειακού ποτού, αποφάσισαν να θέσουν την τιμή του προϊόντος δύο φορές υψηλότερα. Επίσης, ζήτησαν από τους πωλητές να τοποθετήσουν το ποτό τους οπουδήποτε στο κατάστημα εκτός από το τμήμα των ποτών.

Taxi Mike

Αντί να εκτυπώσουν αφίσες για τις παροχές τους, εκτυπώνουν οδηγούς πόλης που περιλαμβάνουν καφετέριες, μπαρ και άλλα κέντρα διασκέδασης. Με άλλα λόγια, αναφέρονται σε όλα τα μέρη που μπορούν να σας μεταφέρουν τα ταξί Mike στην πόλη.

HBO

Για να προωθήσουν την τρίτη σεζόν του Game of Thrones, η HBO είχε μια μεγάλη σκιά δράκου να εμφανίζεται σε τυχαία σημεία, όπως σε εξώφυλλα περιοδικών και σε σελίδες εφημερίδων. Μάλιστα, το είχαν κάνει να προβάλλεται σε κτίρια ώστε να είναι το αποτέλεσμα πιο ρεαλιστικό.

Τσιγάρα Marlboro 

Σε λίγο διάστημα, οι καταναλωτές των τσιγάρων Marlboro έμαθαν να παίρνουν τσιγάρα από το κουτί, χωρίς να το βγάζουν από τις τσέπες τους. Αυτό σήμαινε πως οι υπόλοιποι άνθρωποι δεν έβλεπαν την μάρκα των τσιγάρων. Έτσι, η εταιρεία σχεδίασε ένα κουτί με κορυφές, που έπρεπε να βγει από την τσέπη. Κατάφερε να κάνει τον κόσμο να δώσει προσοχή στο εμπορικό σήμα τους.

ΙΚΕΑ

Τα καταστήματα ΙΚΕΑ, έχουν μεγάλους και καμπυλωτούς διαδρόμους αλλά όχι τυχαία. Έτσι, εξασφαλίζουν ότι οι πελάτες θα δουν κάθε προϊόν τουλάχιστον 3 φορές από διαφορετικές οπτικές γωνίες. Αυτό αυξάνει υποσυνείδητα την επιθυμία των πελατών να αγοράσουν κάτι ακόμη κι αν δεν το χρειάζονται.

Harley-Davidson

Η διάσημη εταιρεία παραγωγής μηχανών, έχει την πρώτη θέση από την άποψη των τατουάζ που ενσωματώθηκαν στο λογότυπο της μάρκας. Όλα ξεκίνησαν όταν υποσχέθηκαν μεγάλες εκπτώσεις σε όσους αγοραστές είχαν τατουάζ «Harley-Davidson».

Χάπια Alka-Seltzer

Αρχικά, η εταιρεία κυκλοφόρησε διαφημίσεις με ένα χάπι πέφτει στο νερό. Αργότερα χρησιμοποιήθηκαν 2 χάπια. Είχε αποτέλεσμα. Προφανώς, ο άνθρωπος που συνέστησε την λήψη 2 χαπιών, κατάφερε να διπλασιάσει τις πωλήσεις. Το ίδιο συνέβη με τα μπουκάλια των σαμπουάν που έχουν την οδηγία «επαναλάβετε αν χρειαστεί». Και στις δύο περιπτώσεις, οι πωλήσεις αυξήθηκαν.

Pampers

Κάποτε, ένας χημικός μηχανικός με το όνομα Βίκτωρ Μιλς, είχε μια επαναστατική ιδέα όταν βοηθούσε την κόρη του να αλλάξει τις πάνες των μωρών της. Οι πάνες έπρεπε να πλένονται και να στεγνώνουν για να τις χρησιμοποιήσουν ξανά, ξανά και ξανά. Αυτό τον οδήγησε στην ιδέα της δημιουργίας πάνας μιας χρήσεως και δημιουργήθηκαν τα Πάμπερς.

Ξυραφάκια για τους άνδρες και τις γυναίκες

Ερευνώντας τις διαφορετικές αγοραστικές συνήθειες ανδρών και γυναικών, οι διαφημιστές κατέληξαν στο εξής: Οι γυναίκες τείνουν να δαπανούν περισσότερα χρήματα για τα προϊόντα ομορφιάς. Αυτός είναι ο λόγος που υπάρχουν αγαθά με ίδιες λειτουργίες αλλά προορίζονται ξεχωριστά για άνδρες ή γυναίκες. Φυσικά, υπάρχει και διαφορά στην τιμή τους. Τα ξυραφάκια είναι απλά ένα παράδειγμα, μιας και αυτή η τάση αφορά σχεδόν κάθε προϊόν ομορφιάς.

Starbucks

Κάποτε, εμφανίστηκε ένα κατάστημα καφέ που προωθούσε τον εαυτό του ως «μη-Starbucks». Είχε διαφορετικά έπιπλα, διαφορετική μουσική, διαφορετική ατμόσφαιρα και διαφορετικές υπηρεσίες. Τι έκαναν τα Starbucks με τον ανταγωνιστή τους; Αγόρασαν την εταιρεία του αλλά δεν έκλεισαν το κατάστημα. Αντιθέτως, ενίσχυσαν τον ανταγωνισμό, προσελκύοντας περισσότερους λάτρεις του καφέ στην ίδια εταιρεία.