To νέο reCAPTCHA της Google δε χρειάζεται ούτε ένα κλικ

Η Google παρουσίασε το 2007 το σύστημα reCAPTCHA για τoν εντοπισμό bot σε ιστοσελίδες, κάτι που σημαίνει ότι τα τελευταία 10 χρόνια εντοπίζουμε το κείμενο σε θολές φωτογραφίες, αναγνωρίζουμε φανάρια σε δρόμους, αλλά και κάνουμε κλικ σε μικρά checkboxes προκειμένου να αποδείξουμε ότι είμαστε άνθρωποι και όχι σατανικά ρομπότ.

Όμως η τρίτη έκδοση του reCAPTCHA μπορεί να θεωρηθεί σωτήρια αφού εξαφανίζει εντελώς την ανάγκη αλληλεπίδρασης του χρήστη, βασιζόμενη σε προσαρμοσμένη ανάλυση κινδύνου προκειμένου να εντοπίσει τυχόν ύποπτη χρήση της ιστοσελίδας. Η νέα έκδοση τρέχει στο παρασκήνιο κατά τη λειτουργία της ιστοσελίδας, παράγοντας αποτελέσματα από 0.1 (κακό) έως 1 (καλό) για αλληλεπιδράσεις και συμπεριφορές που συμβαίνουν στον ιστότοπο. Οι διαχειριστές μιας ιστοσελίδας μπορούν να αποφασίσουν πως οι ιστοσελίδες τους θα συμπεριφέρονται ανάλογα με αυτή τη βαθμολογία, έχοντας στη διάθεσή τους τρεις επιλογές.

Αρχικά θα μπορούν να ορίσουν ένα κατώτατο όριο το οποίο θα καθορίζει πότε η κίνηση ενός χρήστη δε δημιουργεί πρόβλημα στην ιστοσελίδα τους, αλλά και πότε θα χρειάζεται περαιτέρω έλεγχος. Ο έλεγχος αυτός μπορεί να πραγματοποιηθεί με επαλήθευση τηλεφώνου ή μέσω ενός συστήματος επαλήθευσης 2 βημάτων (2FA). Η δεύτερη δυνατότητα επιτρέπει το συνδυασμό της βαθμολογίας με λειτουργίες της ιστοσελίδας όπου το reCAPTCHA δεν έχει πρόσβαση όπως τα προφίλ χρηστών και το ιστορικό συναλλαγών. Τρίτη επιλογή είναι η χρήση της βαθμολογίας που βγάζει το reCAPTCHA v3 ως ένα από τα κριτήρια για την εκπαίδευση ενός μοντέλου μηχανικής μάθησης που θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά στην ιστοσελίδα για την αντιμετώπιση κακόβουλων ενεργειών.

Latest Posts

spot_img

Stay in touch

To be updated with all the latest news, offers and special announcements.

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Don't Miss