Latest Posts

Κι όμως! Μία πολύ απλή άσκηση μπορεί να “ρίξει” την πίεση χωρίς να κουραστείς – magdasnews.gr

Ακόμα και το περπάτημα, μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης. Το συγκεκριμένο πρόβλημα, είναι κάτι που συχνά ταλαιπωρεί τους άντρες, ειδικά μετά την ηλικία των 50 ετών. Τώρα όμως, μία νέα έρευνα εντόπισε μία πολύ απλή άσκηση που μπορούμε να κάνουμε στο σπίτι και βοηθά στη μείωση της πίεσης.

Ο λόγος για το γνωστό στρέτσινγκ, ή αλλιώς διατάσεις. Η ανατρεπτική έρευνα που δημοσίευσε Πανεπιστήμιο του Καναδά, αναφέρει πως οι διατάσεις είναι ο καλύτερος σύμμαχος για όσους θέλουν να ρίξουν την πίεσή τους μέσα από την άσκηση.

Πιο αναλυτικά, τα ευρήματα της πανεπιστημιακής έρευνας, επισημαίνουν την ανάγκη προσθήκης των διατάσεων στο πρόγραμμα όσων πάσχουν από υπέρταση ή έχουν αυξημένες πιθανότητες να εμφανίσουν. Η υπέρταση αποτελεί τον νούμερο ένα παράγοντα για καρδιαγγειακές παθήσεις.

“Όταν κάνουμε διατάσεις, πέρα από τους μύες διατείνουμε και τα αιμοφόρα αγγεία τους, μεταξύ των οποίων και τις αρτηρίες. Κάνοντας τις αρτηρίες πιο εύκαμπτες, διευκολύνεται η ροή του αίματος και μειώνεται η αρτηριακή πίεση”, γράφει ο ερευνητής Δρ Phil Chilibeck, καθηγητής Κινησιολογίας, στη δημοσιευμένη έρευνα.

Η διαδικασία που ακολούθησαν οι ερευνητές

Δύο ομάδες 40 συνολικά ηλικιωμένων ανδρών και γυναικών με μέση ηλικία τα 61 έτη, ακολούθησαν για οκτώ εβδομάδες, ένα πενθήμερο 30λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής. Η μία ομάδα πραγματοποιούσε διατάσεις, ενώ η άλλη ένα ζωηρό περπάτημα.

Οι μετρήσεις της πίεσης των συμμετεχόντων με ειδικές φορητές συσκευές πριν και μετά το πρόγραμμα, έδειξαν ότι οι διατάσεις είχαν πετύχει μεγαλύτερη μείωση στις τιμές της αρτηριακής πίεσης. Τα αποτελέσματα στην αρτηριακή πίεση ήταν ίδια όταν οι συμμετέχοντες κάθονταν, ήταν ξαπλωμένοι αλλά και στο πλαίσιο 24 ωρών. Η ομάδα του ζωηρού περπατήματος έδειξε να υπερέχει, ωστόσο, στη μείωση του σωματικού λίπους στην περιφέρεια.

Ο επικεφαλής της έρευνας Δρ. Chilibeck σημειώνει πως τα νέα ευρήματα δεν συνεπάγονται διακοπή των αερόβιων δραστηριοτήτων όπως το περπάτημα, η ποδηλασία ή το σκι, καθώς συμβάλλουν στη μείωση του πάχους, της χοληστερόλης και του σακχάρου.

Το magdasnews σου παρουσιάζει ένα από τα εκατομμύρια videos που υπάρχουν στο διαδίκτυο και σου δίνουν ιδέες για να μπεις και στο…. mood των διατάσεων.

Πηγή

Latest Posts

Don't Miss

Stay in touch

To be updated with all the latest news, offers and special announcements.