Οι θεατές του Netflix έχουν ξοδέψει… δισεκατομμύρια ώρες για να δουν ταινίες του Adam Sandler – Cineramen

Βαθμολόγησε το άρθρο

[Total: 0    Average: 0/5]


O Adam Sandler επέστρεψε στις κωμωδίες του Netflix με την νέα ταινία Hubie Halloween για την οποία σας αναφέραμε την άποψη μας να αποτελεί την πιο δημοφιλή για το 2020, με το 365 Days να ακολουθεί, σύμφωνα με το Variety.

Σύμφωνα με την πλατφόρμα δεν είναι μόνο το ότι ο ηθοποιός έχει την πιο δημοφιλή της χρονιάς, αλλά σύμφωνα με τις μετρήσεις, συνολικά οι θεατές από την συμφωνία του Sandler με το Netflix και μετά έχουν δει το υλικό του στην πλατφόρμα για «πάνω από δύο δισεκατομμύρια ώρες».

Μιλάμε δηλαδή για τις ταινίες του και την παράσταση stand up, 100% Fresh, στις οποίες οι θεατές ανά τον κόσμο έχουν αφιερώσει πάνω από δύο δισεκατομμύρια ώρες. Συνεπώς η συμφωνία του 2017 ήταν άκρως κάτι παραπάνω από επιτυχημένη.

Η νέα ταινία του Adam Sandler, το “The Spaceman of Bohemia”, έχει να κάνει με έναν Τσέχο αστροναύτη, ο οποίος ταξιδεύει προς την Αφροδίτη για να πάρει μέρος σε μια αποστολή που θα εξερευνήσει ένα νέφος διαγαλαξιακής σκόνης με το όνομα Chopra. Καθώς η σχέση με τη γυναίκα του καταρρέει λόγω του ταξιδιού, ανακαλύπτει μία γιγάντια εξωγήινη αράχνη με την οποία κάνει φιλοσοφικές συζητήσεις και γίνονται φίλοι.

Cineramen

Νίκος Δρίβας

Νίκος Δρίβας

Facebook Twitter Google+

Δημιουργός και συντάκτης του www.cineramen.gr αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά

Δείτε ακόμα στο Cineramen

Πηγή

More Stories
O λόγος που οι «Μαχητές» έδιωξαν τον Αγγελόπουλο
%d bloggers like this: