Latest Posts

Χανιά: Νοσηλεύτρια παρουσίασε θρόμβωση μετά από εμβόλιο Pfizer

- Advertisement -

Επιπλοκές με θρόμβωση παρουσίασε νοσηλεύτρια του νοσοκομείου Χανίων μετά τον εμβολιασμό της με εμβόλιο Pfizer.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Flashnews.gr η νοσηλεύτρια παρουσίασε αρχικά θρόμβωση στα άκρα και συγκεκριμένα στο ένα πόδι αρχικά και στη συνέχεια στο άλλο πόδι.

Πρόκειται για μια γυναίκα περίπου 50 ετών η οποία μετά την εμφάνιση της επιπλοκής νοσηλεύεται στο νοσοκομείο, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες η υγεία της δεν κινδυνεύει.

Σημειώνεται ότι εκκρεμούν οι εξετάσεις από τις οποίες θα φανεί αν ο εμβολιασμός συνδέεται με την εμφάνιση της θρόμβωσης.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Σκέρτσος για self test: Τέλος η δωρεάν διάθεση στα φαρμακεία – Από πού θα διανέμονται εφεξής

Πηγή

Latest Posts

Don't Miss

Stay in touch

To be updated with all the latest news, offers and special announcements.