Η Mercedes είναι και πάλι η πιο πολύτιμη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων

Στόχος είναι να δοθεί ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στον τομέα της πολυτελείας και να αξιοποιηθούν ακόμα περισσότερο οι ευκαιρίες ανάπτυξης και κερδοφορίας.

Η Mercedes-Benz αύξησε την αξία του εμβληματικού της εμπορικού σήματος κατά 10% τον περασμένο χρόνο, σύμφωνα με την έρευνα «Best Global Brands 2022» της Interbrand.
Αυτό υπογραμμίζει την επιτυχημένη μετάβαση της εταιρείας προς ένα ηλεκτρικό μέλλον με έμφαση στο λογισμικό.

Στόχος είναι να δοθεί ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στον τομέα της πολυτελείας και να αξιοποιηθούν ακόμα περισσότερο οι ευκαιρίες ανάπτυξης και κερδοφορίας.
Διαβάστε περισσότερα στο carzine.gr


Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή

Latest Posts

spot_img

Stay in touch

To be updated with all the latest news, offers and special announcements.

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Don't Miss