Nike: Η “θυσία” του Kaepernick εκτοξεύει τους δείκτες της

Η Nike Inc πούλησε 61% περισσότερα είδη μετά το λανσάρισμα της καμπάνιας με τον πρώην παίκτη του NFL, Colin Kaepernick, ως κεντρικό πρόσωπό της.Στην καμπάνια για τα 30 χρόνια του “Just Do It”, μεταξύ πολλών άλλων, επιλέχθηκε ο Colin Kaepernick.

Ο Kaepernick είχε γονατίσει στην ανάκρουση του εθνικού ύμνου πριν ένα αγώνα των San Francisco 49ers αντιδρώντας για τις δολοφονίες αφροαμερικανών από αστυνομικούς στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το παράδειγμά του ακολούθησαν πολλοί αθλητές στις ΗΠΑ.

“Δεν μπορώ να δείξω περηφάνια για τη σημαία μιας χώρας που καταπιέζει τους μαύρους” και μέλη άλλων εθνικών και φυλετικών μειονοτήτων, ξεκαθάρισε κατόπιν ο Kaepernick διευκρινίζοντας τη στάση του.

Η παράδοση ορίζει ότι οι παίκτες, οι προπονητές και οι θεατές σηκώνονται και αποκαλύπτονται κατά την ανάκρουση του εθνικού ύμνου, με το πρόσωπο στραμμένο προς τη σημαία, σε ένδειξη πατριωτισμού. Όλα αυτά το 2016, επί Ομπάμα ακόμα, και όταν ο Τραμπ ήταν υποψήφιος των Ρεπουμπλικανών και “έτρεχε” την προεκλογική του εκστρατεία.

Εξαιτίας της στάσης του αυτής, οι San Francisco 49ers έλυσαν το συμβόλαιο του παίκτη και καμία από τις 32 ομάδες του πρωταθλήματος δεν θέλησε να τον εντάξει στο δυναμικό της με αποτέλεσμα μέχρι και σήμερα να μην έχει ομάδα. Για πολλούς, ο αθλητής “θυσίασε τα πάντα” για το όραμά του.

Τον Σεπτέμβρη του 2018, η Nike βλέπει λοιπόν το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας της να απογειώνει τις πωλήσεις, παρά τις αντιδράσεις και τα σχόλια του προέδρου Τραμπ, ο οποίος σχολίασε μέσω Twitter πως η εταιρεία “αξίζει την απαξίωση, τον θυμό εναντίον της και το μποϋκοτάζ”. Ο Τραμπ ζήτησε και την απόλυση όλων των παικτών που δεν γονατίζουν στην ανάκρουση του εθνικού ύμνου.

Nike: Πώς η

Το Thomson Reuters ανέλυσε τις πωλήσεις και έδειξε πως κατέγραψαν σταθερή άνοδο τον Σεπτέμβρη και κορυφώθηκαν τις τελευταίες τρεις ημέρες. “Η καμπάνια της Nike είναι ιδιοφυής και ανέστρεψε την πορεία πωλήσεων της εταιρείας αλλά και την εικόνα που είχε για αυτή το κοινό παρά τις περιθωριακές αντιδράσεις στις ΗΠΑ”, σχολιάζει το Reuters. Οι τρεις στους τέσσερις άλλωστε απάντησαν σε έρευνα του Bloomberg πως έχουν θετική γνώμη για την διαφημιστική εκστρατεία της Nike υπέρ των κοινωνικών δικαιωμάτων.

Η Edison συγκέντρωσε επίσης αποδείξεις από περισσότερα από 200 online καταστήματα (ανάμεσά τους και το Nike.com) και διαπίστωσε ότι, για παράδειγμα, μία μέρα αφού η καμπάνια με τον Κάπερινκ έγινε viral, οι αγορές αυξήθηκαν 22% σε σχέση με την αντίστοιχη μέρα του 2017. Την επόμενη μέρα αυξήθηκαν 42% σε σχέση με πέρυσι και τη μεθεπόμενη 23%. Και παρέμειναν υψηλότερες σε σχέση με το 2017 για όλη την υπόλοιπη εβδομάδα.

Πηγή:reuters

Latest Posts

spot_img

Stay in touch

To be updated with all the latest news, offers and special announcements.

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Don't Miss