Σούπερ μάρκετ: Οι τρεις κατηγορίες με άνοδο στις αγορές των καταναλωτών

Σε μόλις τρεις επιμέρους κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ καταγράφηκε έστω και οριακή αύξηση πωλήσεων σε όγκο, το 8μηνο του έτους, βάσει των πρόσφατων στοιχείων της εταιρείας μετρήσεων IRI.

Πρόκειται για τα συσκευασμένα τρόφιμα, τα σνακ και τα μη αλκοολούχα ποτά που εμφάνισαν άνοδο κατά 1,9%, 1% και 0,2% αντίστοιχα, την περίοδο Ιανουάριος – Αύγουστος 2022.
Σε όλες τις υπόλοιπες 8 κατηγορίες που μελετά η IRI καταγράφηκε μείωση του όγκου των πωλήσεων με μεγαλύτερες:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σα …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή

Latest Posts

spot_img

Stay in touch

To be updated with all the latest news, offers and special announcements.

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Don't Miss