2 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες για το Facebook

Το κοινωνικό δίκτυο έχει πλέον 2 δισεκατομμύρια καθημερινά ενεργούς χρήστες, όπως ανακοίνωσε η Meta μαζί με τα κέρδη του τέταρτου τριμήνου. Η αναφορά σηματοδοτεί την πρώτη φορά που το Facebook φτάνει τα 2 δισεκατομμύρια καθημερινούς χρήστες, προσθέτοντας 16 εκατομμύρια χρήστες το περασμένο τρίμηνο.

Αν και το Facebook δεν είναι η πρώτη πλατφόρμα που ανήκει στη Meta και φτάνει τα 2 δισεκατομμύρια καθημερινούς χρήστες -το WhatsApp πρόσφατα ξεπέρασε τους 2 δισεκατομμύρια ενεργούς ημερήσιους χρήστες- δείχνει ότι η μεγαλύτερη πηγή διαφημιστικών εσόδων της εταιρείας εξακολουθεί να αυξάνεται, ακόμη και ενώ η Meta έχει κάνει σημαντικές περικοπές στις δραστηριότητές της τους τελευταίους μήνες. Ο διευθύνων σύμβουλος Mark Zuckerberg αναφέρθηκε στην πρόσφατη αναδιάρθρωση της εταιρείας, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την κατάργηση περισσότερων από 11.000 θέσεων εργασίας, λέγοντας σε δήλωσή του ότι «για μας, το 2023 είναι το “Έτος της αποδοτικότητας”».

image.png.3c3e29fc6c87b5b325b5f9a4c238b82c.png

Όμως ενώ τα κέρδη της Meta έχουν συρρικνωθεί τον τελευταίο χρόνο, τα έσοδα της εταιρείας ύψους 32,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το τελευταίο τρίμηνο του 2022 ήταν ακόμη ελαφρώς καλύτερα από τα αναμενόμενα, ακόμη και αν ήταν μειωμένα κατά 4% σε σχέση με πέρυσι.

Κατά τη διάρκεια μιας κλήσης με αναλυτές, ο Zuckerberg ανέφερε ότι η Meta θα συνεχίσει να κάνει περικοπές καθώς δίνει προτεραιότητα στην αποτελεσματικότητα. «Θα είμαστε πιο αυστηροί όσον αφορά την περικοπή project που δεν αποδίδουν ή μπορεί να μην είναι πλέον τόσο κρίσιμα», δήλωσε. Ο διευθύνων σύμβουλος δήλωσε επίσης ότι η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη (generative A.I) θα αποτελέσει προτεραιότητα για τη Meta κατά το επόμενο έτος.

«Η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη είναι ένας εξαιρετικά συναρπαστικός νέος τομέας με τόσες πολλές διαφορετικές εφαρμογές», δήλωσε ο Zuckerberg. «Και ένας από τους στόχους μου για τη Meta είναι να βασιστούμε στην έρευνά μας για να γίνουμε ηγέτης στην παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη».

Η Meta συνεχίζει επίσης να χάνει τεράστια χρηματικά ποσά από τις επενδύσεις της στο metaverse. Το Reality Labs, το τμήμα που επιβλέπει τα έργα VR, AR και metaverse, έχασε 4,3 δισεκατομμύρια δολάρια το τέταρτο τρίμηνο του 2022 και σχεδόν 14 δισεκατομμύρια δολάρια για ολόκληρο το έτος. Μάλιστα η εταιρεία, για άλλη μια φορά επιβεβαίωσε ότι αναμένει να χάσει ακόμη περισσότερα χρήματα για το Reality Labs το επόμενο έτος. «Εξακολουθούμε να αναμένουμε ότι οι ζημιές μας από τα Reality Labs για ολόκληρο το έτος θα αυξηθούν το 2023», δήλωσε η οικονομική διευθύντρια της Meta, Susan Li. «Και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε ουσιαστικά σε αυτόν τον τομέα, δεδομένων των σημαντικών μακροπρόθεσμων ευκαιριών που βλέπουμε». 

Ενώ οι απώλειες της Reality Labs συνέβαλαν στην επιβράδυνση των εσόδων της Meta κατά το τελευταίο έτος, ο Zuckerberg δήλωσε επίσης ότι πιστεύει ότι η εταιρεία βρίσκεται εν μέσω μιας “αρκετά γρήγορης αλλαγής φάσης”, σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια. «Δεν μπορούμε να αντιμετωπίζουμε τα πάντα σαν να πρόκειται για υπερβολική ανάπτυξη», δήλωσε. «Θα υπάρξουν κάποιοι τομείς που θα είναι πολύ γρήγορα αναπτυσσόμενοι ή που είναι πολύ βασικά μελλοντικές επενδύσεις που θέλουμε να κάνουμε». 

Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή

Latest Posts

spot_img

Stay in touch

To be updated with all the latest news, offers and special announcements.

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Don't Miss