Τα παραπάνω νούμερα αφορούν τα μέλη της premium υπηρεσίας, δηλαδή όσους καταβάλλουν μηνιαία συνδρομή. Επομένως, αν λάβει κανείς υπόψη του και όσους χρησιμοποιούν τη δωρεάν υπηρεσία, στην οποία ανάμεσα στα τραγούδια παρεμβάλλονται διαφημίσεις, τότε ο συνολικός αριθμός των χρηστών είναι πολύ μεγαλύτερος – ενδεχομένως κοντά στα 100 εκατομμύρια.
Αν και η δημοφιλία του Spotify αυξάνεται συνεχώς, αυτό δεν «μεταφράζεται» ακόμη και σε κερδοφορία. Ενδεικτικά, με βάση τα οικονομικά στοιχεία για το 2015, οι ζημίες του έφτασαν κοντά στα 200 εκατ. δολ., παρόλο που ο τζίρος του άγγιξε τα 2,2 δισ. δολάρια.