SHARE

Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να σε κάνω να πιστέψεις πως μέσα σε 14 μέρες μπορείς να γίνεις “φέτες”. Αρκεί να ξεφουσκώσεις και να αισθάνεσαι όσο το δυνατόν πιο ανάλαφρη μέσα στο ψηλόμεσο τζινάκι που όλα τα μαρτυράει σε περίπτωση πολλαπλής παρασπονδίας. 

Βγες για περίπατο πριν το πρωινό

Βάλε το ξυπνητήρι μισή ώρα νωρίτερα και κάνε μία βόλτα με βήμα ταχύ, ιδανικά έχοντας πιει μόνο ένα ποτήρι ζεστό νερό με λεμόνι.

Όταν γυρίσεις, φάε βρώμη

Θες με γάλα; Θες με ζεστό νερό; Θες με γιαούρτι; Όπως και να ‘ναι, βρώμη να ‘ναι, που μειώνει τη χοληστερόλη και τα επίπεδα της γλυκόζης. Πρόσθεσε και κανέλα που είναι γευστική και βοηθάει στην καταπολέμηση του λίπους.

Διάλεξε κόκκινα φρούτα αντί για πράσινα

Για παράδειγμα μήλα κλασικά αντί για ξινόμηλα, δαμάσκηνα αντί για αχλάδια και berries γενικώς.  Ο λόγος; δεν είναι μόνο ότι κάνουν καλό στην καρδιά αλλά αποτελούν επίσης “βόμβα” αντιοξειδωτικών, έχουν λίγες θερμίδες και τα φλαβονοειδή που περιέχουν (εξ’ ου το κόκκινο χρώμα) εμποδίζουν την αποθήκευση του λίπους.

Κάνε φίλο σου το αβοκάντο

Έχει αρκετές θερμίδες (330 το τεμάχιο, γι’ αυτό και πρέπει να τρώγεται με μέτρο, αλλά η κατανάλωσή του συνδέεται με απώλεια βάρους κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς και με τη μείωση των επιπέδων της ”κακής” χοληστερόλης.

Φάε αυγά

Γιατί οι άνθρωποι που στηρίζουν τη διατροφή τους στην πρωτεΐνη καίνε περίπου 70 θερμίδες περισσότερες την ημέρα. Το αυγό και ειδικά το ασπράδι του ενδείκνυται ως πηγή πρωτεΐνης και είναι μία από τις ιδανικές τροφές για .

Πίνε νερό, πολύ νερό και όχι μόνο

Τα 8 ποτήρια νερό είναι το μόνο σίγουρο όταν μιλάμε για απώλεια λίπους με φυσικό τρόπο. Αν θες να κάνεις το κάτι παραπάνω, πίνε δύο κούπες μέντα μέσα στη μέρα.