Η Toyota ανακοινώνει δύο νέα φιλόδοξα concepts ηλεκτρικών αυτοκινήτων για την Ευρώπη

H επέκταση περιλαμβάνει δύο νέα πρωτότυπα οχήματα που αποτελούν μέρος του επερχόμενου στόλου EV: ένα Urban SUV που βρίσκεται κοντά σε παραγωγή και ένα Sport Crossover, τα οποία πρόκειται να κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη το 2025. 

Επί του παρόντος, η γκάμα των BEV της Toyota περιλαμβάνει μόνο το μοντέλο bZ4X. Ωστόσο, η εταιρεία έχει δεσμευτεί να επιτύχει πλήρη ουδετερότητα ως προς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως το 2035. Τα δύο νέα πρωτότυπα οχήματα έρχονται να προστεθούν στο bZ4X και σε ένα Compact SUV που παρουσιάστηκε πέρυσι. 

Το Urban SUV concept, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το 2024, διαθέτει “αυθεντικό σχεδιασμό SUV” που παίρνει στοιχεία από το δημοφιλές Yaris Cross. Θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με κίνηση στους μπροστινούς και στους τέσσερις τροχούς και θα προσφέρει δύο επιλογές μπαταρίας: μια οικονομικότερη έκδοση καθώς και μια έκδοση που διακρίνεται για τη μεγαλύτερη εμβέλεια.

Από την άλλη πλευρά, οι λεπτομέρειες σχετικά με το Sport Crossover concept είναι λιγοστές. Διαθέτει ένα κεκλιμένο fastback προφίλ, τοποθετώντας το ως μια πιο κομψή εναλλακτική λύση στα παραδοσιακά SUV. Το συγκεκριμένο concept αναμένεται να βγει στην παραγωγή το 2025. 

image.png.3c2bff8ed84d6c2ca9f01abeea49c94e.png

 image.png.e6091adb0bce417f370b6f6aa3096f65.png toyota_3.jpeg.5bfa8a90f55fa39912b4caaa41bfaa92.jpeg toyota_2.jpeg.9880ec74b35af531151c0941e6173316.jpeg

Η Toyota σχεδιάζει επίσης να παρουσιάσει μπαταρίες επόμενης γενιάς από το 2026 και μετά. Η πρώτη από αυτές θα επικεντρωθεί στις επιδόσεις, διαθέτοντας διπλάσια εμβέλεια και 20% φθηνότερη τιμή από το bZ4X. Η δεύτερη μπαταρία θα είναι μια επιλογή “καλής ποιότητας, χαμηλού κόστους”, σχεδιασμένη για να ενθαρρύνει την υιοθέτηση των EV. Θα διαθέτει ένα “νέο σχήμα” με διπολική δομή και θα χρησιμοποιεί κυρίως φθηνότερο φωσφορικό λίθιο σιδήρου (LFP). Η κυψέλη αυτή αναμένεται να προσφέρει 20% μεγαλύτερη εμβέλεια και 40% χαμηλότερο κόστος από το bZ4X. 

Η τρίτη μπαταρία θα είναι ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων, που θα χρησιμοποιεί τεχνολογίες καθόδου υψηλού νικελίου και διπολικές τεχνολογίες. Αν και δεν αποκαλύφθηκαν συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με την εμβέλεια και το κόστος  αυτής της μπαταρίας, η Toyota αναμένει χαμηλότερη τιμή και διευρυμένη αυτονομία. 

Τέλος, η Toyota υπαινίχθηκε εξελίξεις στις πρώτες μπαταρίες στερεάς κατάστασης, οι οποίες μπορεί να απέχουν ακόμη τρία ή τέσσερα χρόνια όπως είχα ανακοινωθεί πριν μερικές εβδομάδες. “Κάναμε μια τεχνολογική ανακάλυψη που ξεπερνά την μακροχρόνια πρόκληση της ανθεκτικότητας των μπαταριών στερεάς κατάστασης”, δήλωσε ο Andrea Carlucci, αντιπρόεδρος της Toyota Europe. Η εταιρεία αναπτύσσει επί του παρόντος μια μέθοδο για μαζική παραγωγή και στοχεύει στην εμπορική διάθεση το 2027-2028 με παραγωγική ικανότητα μερικών δεκάδων χιλιάδων οχημάτων. Ο στόχος για αυτές τις κυψέλες στερεάς κατάστασης είναι ο χρόνος φόρτισης από το 10 έως το 80% να ολοκληρώνεται σε 10 μόλις λεπτά.

Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή

Latest Posts

spot_img

Stay in touch

To be updated with all the latest news, offers and special announcements.

spot_img
spot_img
spot_img

Don't Miss