Ο κινητήρας του νέου Megane E-TECH Electric – FleetNews

Φιλικότερος προς το περιβάλλον ο κινητήρας του νέου Megane E-TECH Electric, το πρώτο μοντέλο της εποχής Nouvelle Vague της Renault.
Εδώ και σχεδόν 125 χρόνια, η Renault εισάγει καινοτόμες ιδέες. Οι εφευρέσεις της έχουν αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου και εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται ακόμη και σήμερα.

Το νέο Megane E-TECH Electric συνεχίζει την παράδοση που έχει η γαλλική εταιρεία στις καινοτομίες. Περισσότερες από 300 πατέντες έχουν κατατεθεί για τη σχεδίαση του αυτοκινήτου και της πλατφόρμας του. Στο τρίτο Renault Story, ο Edouard Nègre, επικεφαλής εξέλιξης ηλεκτρικών κινητήρων της Renault, αναλύει τον κινητήρα που εξοπλίζει το νέο Megane E-TECH Electric. Εξηγεί πώς τα πηνία χαλκού που χρησιμοποιούνται για τον ρότορα συμβάλλουν στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων που προέρχονται από το αυτοκίνητο, καθώς δεν απαιτούν τη χρήση μετάλλων σπάνιων γαιών.
Η Renault αξιοποιεί την τεχνογνωσία της ως πρωτοπόρος στην ηλεκτροκίνηση, καθώς εξελίσσει κάθε χρόνο, νέα καινοτόμα χαρακτηριστικά για τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Ενώ η περισσότερη έρευνα και ανάπτυξη έχει επικεντρωθεί στη μείωση των διαστάσεων των μπαταριών, αλλά και στη μεγιστοποίηση της χωρητικότητας τους, ένας άλλος τομέας, αυτός του κινητήρα, εξελίσσεται με εξίσου έντονους ρυθμούς.
Η Renault αποφάσισε να σχεδιάσει τον ηλεκτροκινητήρα εξ ολοκλήρου μόνη της , στο εργοστάσιο της Cléon, με τη χρήση λιγότερων υλικών και με λιγότερη σπατάλη ενέργειας κατά τη διαδικασία, με το τμήμα R&D να στεγάζεται  στο Technocentre στην περιοχή Guyancourt.

Edouard Nègre, επικεφαλής εξέλιξης ηλεκτρικών κινητήρων της Renault

Ο Edouard Nègre …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή

Latest Posts

spot_img

Stay in touch

To be updated with all the latest news, offers and special announcements.

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Don't Miss