Τα ω3 λιπαρά οξέα με μια ματιά

Τα ω-3 λιπαρά οξέα έχουν πολλά ισχυρά οφέλη για το σώμα και τον εγκέφαλό μας.
Λίγα θρεπτικά συστατικά έχουν μελετηθεί τόσο διεξοδικά όσο τα ω-3 λιπαρά οξέα. Κάποια από τα οφέλη τους είναι:
Τα ω-3 μπορούν να καταπολεμήσουν την κατάθλιψη και το άγχος
Η κατάθλιψη είναι μια από τις πιο κοινές ψυχικές διαταραχές στον κόσμο. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν θλίψη, λήθαργο και γενική απώλεια ενδιαφέροντος για τη ζωή. Το άγχος, επίσης μια κοινή διαταραχή, χαρακτηρίζεται από συνεχή ανησυχία και νευρικότητα. Είναι ενδιαφέρον ότι οι μελέτες δείχνουν πως οι άνθρωποι που καταναλώνουν τακτικά ω-3 λιπαρά έχουν λιγότερες πιθανότητες να πάθουν κατάθλιψη. Επιπλέον, όταν τα άτομα με κατάθλιψη ή άγχος αρχίζουν να λαμβάνουν συμπληρώματα ω-3 λιπαρών, τα συμπτώματά τους βελτιώνονται.
Υπάρχουν τρία είδη ω-3 λιπαρών οξέων: το άλφα λινολενικό οξύ (ALA), το εικοσιδιεξαενοϊκό οξύ (DHA) και το εικοσιπενταενοϊκό οξύ (EPA).
Φυτικές τροφές όπως οι ξηροί καρποί και οι σπόροι είναι πλούσιοι σε ALA, ενώ τα ψάρια και τα θαλασσινά παρέχουν τα λιπαρά οξέα DHA και EPA. Είναι σημαντικό να λαμβάνουμε όλα τα είδη λιπαρών οξέων, γι’ αυτό πρέπει να φροντίζουμε η διατροφή μας να έχει ποικιλία. Από τα τρία, το EPA φαίνεται να είναι το καλύτερο στην καταπολέμηση της κατάθλιψης. Μια μελέτη βρήκε πως το EPA είναι τόσο αποτελεσματικό κατά της κατάθλιψης όσο ένα κοινό αντικαταθλιπτικό φάρμακο.
Τα ω-3 μπορούν να βελ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή

Latest Posts

Stay in touch

To be updated with all the latest news, offers and special announcements.

Don't Miss