Τι πρέπει να προσέχετε όταν αγοράζετε γιαούρτι

Το αστράγγιστο, πλήρες πρόβειο γιαούρτι είναι το πιο υγιεινό γιαούρτι που μπορείτε να αγοράσετε, λέει νέα έρευνα του τμήματος Κλινικής Προληπτικής Διατροφής του Πανεπιστημίου Κρήτης. Το πρόβειο γιαούρτι έχει περισσότερη πρωτεΐνη, περισσότερα ωμεγα-3 λιπαρά οξέα και μέταλλα και λιγότερες θερμίδες και λιπαρά από το αντίστοιχο πλήρες αγελαδινό στραγγιστό.

Τα πλήρη παραδοσιακά γιαούρτια μάλιστα είναι πιο υγιεινά από τα light που έχουν  2% ή 0% λιπαρά γιατί περιέχουν όλα τα θρεπτικά συστατικά, τα οποία πιθανώς απουσιάζουν από τα  light. Καλό είναι να αποφεύγουμε επίσης τα επιδόρπια γιουρτιού γιατι έχουν γλυκαντικά, χρώματα, σιρόπια κλπ καθώς και τα γιαούρτια με ξηρούς καρπούς, φρούτα και δημητριακά γιατι περιέχουν περισσότερη ζάχαρη. Αλλά και τα παιδικά γιαούρτια θεωρούνται ως ένα βαθμό marketing trick καθώς τις βιταμίνες με τις οποίες είναι εμπλουτισμένα, καλύτερο είναι να τις λαμβάνουν τα παιδιά από τα φρούτα και τα λαχανικά και όχι από τα γιουρτια αυτά που είναι συνήθως γεμάτα ζάχαρη.

Η  καλύτερη επιλογή για γιαούρτι είναι ένα σκέτο, πλήρες και κατα προτίμηση πρόβειο γιούρτι στο οποίο θα προσθέσουμε τα υλικά της αρεσκείας μας: σπιτικό γλυκό κουταλιού, μαρμελάδα, μέλι, ωμούς ξηρούς καρπούς

Πηγη: thehealthlab.gr

 

 

More Stories
Σκηνοθέτησε το θάνατό του και οδήγησε σύζυγο και παιδιά στην αυτοκτονία
%d bloggers like this: